3 Nov

Idag så har jag och Elias bara legat i sängen hela dagen.
(Förutom när han fick för jobbig magknip, då la vi oss i badet i ca 15 minuter med babyolja och så fick lillhjärtat lite magmassage - som faktiskt underlättade, han kunde somna efter badet och när han vaknade så bajsade han! YAAY!)
Jag kände att det var en strejkdag, eller kanske en höstdepp-dag!
Jag vet inte vilket, iallafall så har jag endast gått upp sängen för att fixa mat eller byta blöja på lillen.
Just sådana här dagar är jag glad för dom sjuka bakterierna i min mage/tarm eftersom jag varken känner hunger eller törst.
Det är över ett dygn sedan jag åt någonting.

Resten av dagen ska jag spendera genom att göra absolut ingenting.
Jag städade upp lite snabbt här hemma när Simon kom hem från jobb, så nu finns det inte heller någonting att göra.
Skönt.

Att man så otroligt fort kan älska någon är faktiskt sjukt.
Efter 3 veckor och 3 dagar så är känslan så enormt stor.
(Det blev den iofs direkt när han kom ut, men det blir bara starkare och starkare för varje dag som går)
Elias är det absolut bästa och finaste jag har gjort!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0