Dag 02 – Min första kärlek

Denna "kategori" satte verkligen mina tankar i spinn.
Gills 12års förälskelsen eller?
Nä, det tror jag inte, jag väljer iallafall att skriva om min första riktiga kärlek..
Min första kärlek.
Min allra första kärlek, riktiga kärlek var faktiskt en tjej.
Vi var absolut bästa vänner och vi pratade i telefon varje dag (vi bodde 40 mil ifrån varandra) och vi försökte att ses så ofta som möjligt..
Tillslut bara kändes det som att vi tyckte väldigt mycket om varandra, på ett helt konstigt sätt..
Visst hade hon alltid varit lite "manlig" i mina ögon.. Stora fötter, Stora händer och såndär, lite oflicklig klädstil haha.
Det var inte förrens en sommarkväll som jag fattade att det började bli "lite mer än kompis", när vi satt på en trappa invirade i en filt och tittade på stjärnorna.
21/5 2005 blev vi tillsammans och det höll allt som allt i 2 år.

Jag hade alltid haft fördomar mot lesbiska,bögar & bisexuella innan jag träffade henne och helt plötsligt blev kär.
Jag kommer nog aldrig mer ha ett förhållande med en tjej, då grabbar egentligen är min grej men jag har iallafall fått en helt annan syn på kärlek efter det.
Jag har insett nu att det faktiskt inte är könet man blir kär i, utan personen.

 ( Vi är fortfarande vänner idag :) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0