Sämst uppdatering!!!

Jag har varit totalt kass nu senaste 3 veckorna. Uppdatera har inte varit något jag har tagit mig tid till, men jag ska försöka att bli bättre på det! Nu börjar man komma in i rutiner och äntligen börjar man lära känna lillprinsen!
Dom här dagarna har bara sprungit förbi, känns inte alls som att man hinner med att känna efter!

Långa barnvagnspromenader,massa besök och ett stort 40års-kalas har vi iallafall hunnit med!

Idag är det en supermysig måndagskväll, det är mörkt utomhus, tända värmeljus inomhus, en kladdkaka nyss uttagen från ugnen, en glad bebis i pappas famn i soffan och snart kommer nog min mamma och låtsaspappa hit för att fika med oss - Kan det bli bättre?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0