tisdag & snöoväder

Jag vaknade imorse och tittade ut, det var tråkigt väder men fortfarande hade det inte börjat snöa.
Jag somnade om och nästa gång jag tittade ut var det alldeles vitt.
Jag gillar snön, men det känns som att den är här för tidigt.
Jag vill att den ska komma runt Lucia och stanna ända tills nyår, sen kan den försvinna, utan all slask, bara poff, vara borta :)

Drömma kan man ju alltid göra
Sätter 10.000 kr på att vintern är här lika länge som den var förra året.
Någon som sätter emot?

Just nu sitter jag med en trött Elias i bärsele, samtidigt som jag bakar kärleksmums och lyssnar på lugna favoriter.
Eftersom det var så kasst väder blev det inte bvc idag.
Så jag har passat på att hänga tvätt,starta tvättmaskinen igen och torka alla ytor.

Nu ska jag börja fixa glasyr och leta efter pepparkaksformar & sen ska jag göra mig iordning för att gå hem till mamma och äta middag!

En väldigt trött och sur Elias! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0