Tisdag!

Idag är det tisdag och det var dags för vägning och mätning igen.
Efter att ha suttit hemma längre än vad jag brukar (Elias var gnällig, annars brukar vi gå direkt när hennes drop in tid börjar!) så började jag prata med en gammal kompis på datorn.
Efter att ha pratat ett tag så kom det fram att hon skulle till BVC också, med sin 2,5 månaders dotter.
Vi möttes och det var verkligen roligt!
Vi hade inte pratat på ungefär 9 månader och sist vi pratade så var det bråk, så att vi träffades idag var riktigt skönt.
Jag fick be om ursäkt för det som jag gjorde och fick en ursäkt tillbaka.
Det är grävt mig ganska mycket, det har varit jobbigt. Hon var min bästa vän och det bråket vi hade var sjukt onödigt.

På något sätt hoppas jag att vi kanske kan prata lite som förut, att det kanske kan bli bra igen, för trots att vi inte har pratat på 9 månader pga av ett onödigt bråk, så var det precis som att vi pratade om igår - allting bara kom och det gick knappt att få stopp på det! Helt otroligt!
Jag har saknat dig, Alexandra.

Dessutom var det väldigt roligt att få träffa hennes söta dotter, med det otroligt fina namnet, Joline! :-)

Dock så glömde jag totalt bort min "lillasyster" som skulle kommit hit, jag glömde bort att vi dessutom skulle äta middag hos simons föräldrar och jag glömde att köpa mer ersättning och blöjor!
Jag är så kass, ha ha, tur att det finns en dag imorgon med, för nu blir det snabbmakaroner och fiskbullar, innan vi ska hem till Elisabeth och Amir för att skruva upp någon hylla.. (Sist tog det ungefär 3 timmar att skruva upp en hylla!!)

Nej, nu blir det faktiskt att trycka i mig lite mat medans Elias fortfarande sover i vagnen! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0