39+2

Nu är jag i vecka 40.
Det känns overkligt, dom här 40 veckorna av mitt liv har gått ofattbart fort.
Snart är det nyårsafton igen och det känns nästan som att det var igår som jag och Simon firade nyårsafton hemma hos Alexandra med hennes pojkvän, nyktert.
Efter det har allting gått förbi så otroligt fort, vår,sommar och nu är det höst och snart vinter igen.
Under min graviditet har jag haft världens botoxkur ju.
Jag har inte druckit alkohol,jag har slutat röka och jag har druckit mycket vatten som jag sen svettats ur.
Prata om att rensa ur kroppen från alla gifter, det känns ju otroligt bra.
Bara den lilla delen att jag har slutat röka kommer göra mig så otroligt gott längra fram!
Jag är ofantligt stolt.

Snart är lillen här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0