försöka ta sig upp igen kanske

Ja, efter en lång helg, med mycket prat,tårar och annat så känns det som att det är dags för mig att försöka ta mig upp igen.. Jag ska försöka att ta tag i jourhemsfronten på hundarutanhem, vi har ju trots allt väldigt många akuta hundar. Jag ska hjälpa mamma och stefan att renovera,baka tårtor och planera inför 40års kalaset samtidigt om jag ska försöka att mentalt stabilisera mig för förlossningen!

Det är mycket, men jag måste försöka.

Idag blir det nog att åka ut till Marianne i Knutby för att hälsa på alla hundar som är där, fotografera lite hundar och slänga upp lite nya söta bilder på hemsidan, så att det ökar intresset lite kanske. Det är ju verkligen underbara hundar som är där ute. Dessutom kan man ju göra lite nytta, rensa upp i förrådet, det vore nog guld värt för Marianne tror jag :-)

Dock så får jag ont i magen när jag tänker på Kaptenen som sitter där.. Riktig smärta i hjärtat.. Honom hade jag velat ta med mig hem, men tragiskt nog så vet jag att han nog inte får det bättre här ute hos mig, än ute hos Marianne..

Mitt hjärta är uppslitet 1000gånger om och just nu känns allting ganska surt, men jag försöker :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0