Dag 01 – Om mig

9 December 1990 föddes jag i ett rum på Löwenströmska sjukhuset.
När jag var liten var jag vild, otroligt pratglad och galet energisk.
Jag var busig och kunde aldrig sitta still.
När jag föddes bodde jag i Upplands Väsby men har under mina 20 år jag levt flyttat ca 15 gånger och gått i 5 olika skolor.
Jag har mestadelen av mitt liv bott tillsammans med min mamma och bara träffat min pappa någon gång på helgerna.

Mitt tonårsliv var turbulent och har varit fyllt med MASSOR med kompisar,dumheter och jag tror att jag har prövat på det mesta. Dumt och inte dumt.
Jag tror inte att jag hade varit den människan jag är idag om jag inte hade varit med om allt jag varit med om.
Jag tycker själv att jag är väldigt mycket livserfarenhet, redan vid 20års ålder.
Men mera ska det bli ;)

Just nu bor jag tillsammans med min sambo Simon, i en lägenhet i Upplands väsby, med våran hund & vårat akvarie och självklart våran underbara son Elias.
Jag är alltså mamma.
Mamma till världens finaste lilla prick, som snart är 2 månader gammal!

Jag är nog en ganska komplicerad människa. Svår att förstå sig på och lätt att uppfatta som dryg.
Innerst inne är jag genomsnäll, bryr mig om vad folk tycker och tänker om mig och har fruktansvärt lätt till tårar, men också fruktansvärt lätt att bli arg.
Jag är envis och pratar fortfarande ALLDELES för mycket.
Ska man orka leva med mig så ska man inte ha lätt för att få skavsår i öronen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0