Dålig uppdatering IGEN!

Jag vet att jag är sämst på att uppdatera, men mina dagar går så otroligt fort och jag kan inte uppdatera via telefonen.
Jag trodde att jag skulle ha all tid i världen till att sitta framför datorn, efter att bebisen kommit också & visst har jag tid, men lusten är väl inte riktigt där.
Jag har ju internet på telefonen, så då är det lätt att kolla facebook.
Msn och allt annat är väl inte lika intressant längre.
Jag ska försöka att bli bättre på att blogga iallafall :-)

Just nu går mina dagar ut på att vara ute och promenera med vänner, väga och mäta på BVC, laga mat och gulla med min lillprins som idag är hela EN MÅNAD!
Tiden går otroligt fort & det är härligt att vara mamma!!

Jag sitter nu med hårfärg i håret samtidigt som jag har tittat på tv.
Lillprinsen ligger i pappas famn och sover :)

Imorgon bär det av till MVC och sedan till öppna förskolan för att göra fot och handavtryck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0