Sämst uppdatering igen

Just nu verkar det som att det inte ens är lönt att försöka ha en bra uppdatering här på bloggen, så jag får försöka lägga det åt sidan. Det är för mycket som jag vill göra istället.
Elias växer och blir större och större för varje dag nu och ju mer vaken han blir desto roligare blir det för mig!
Man blir så överlycklig och stolt över minste framsteg som ens barn gör och lyckan över dom där små leendena (stavning?) man får, eller när han följer leksaker med blicken och alla såna där små "bebis saker" är totalt!

Iallafall så har den inte hänt så mycket mer denna veckan än förra.
Förutom att det har varit farsdag och sådär :)

På torsdag är det dags för återkontroll och imorgon ska vi göra gipsavgjutningar på öppna förskolan.
På torsdag får vi se om jag kan börja träna "ordenligt" snart.
Jag är sååå sugen på att gå ner resten i vikt nu!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0