16 September..

Inatt sov jag riktigt dåligt och har varit riktigt grinig hela morgonen. Skippade föräldrakursen idag igen, eftersom jag bara hade sovit en timme när det var dags att gå upp till den. Jag gick upp en kvart innan det var dags att gå ner till Mvc och jag var inte glad. Efter lite prat,stick i fingret, lyssnande på hjärtljuden osv, så var det dags att gå hem. Jag & Simon smög in på H&M och NOW först och han provade en skinnjacka som jag känner att jag måste köpa till honom. Första och troligtvis enda gången som han faktiskt vet vad han önskar sig när han fyller 20. En skinnjacka och en trimmer, kan man låta bli att köpa det till honom då eller? Näe, så nu längtar jag efter min lön och havandeskapspenning faktiskt, så jag kan springa ner i förväg och köpa den åt honom.. (2 månader i förväg, det är nice de!) 1300kr kostar den, men gud vad han såg lycklig ut när han tittade på sig själv i spegeln.. Mjaaaa mjaa..
Eftersom det är enda gången han faktiskt sagt vad han vill ha är det inte så konstigt att han vet vad han kommer få heller..

Jag önskar mig en Juicepress.
& efter förlossningen ska jag ge mig själv 2 presenter i form av ett besök till hårfrissan och ett besök till nagelstudion, så jag kan fixa mina naglar igen, som sett förjävliga ut under hela graviditeten!

Jag kom hem iallafall,efter att jag nästan grinade av frustration över (?) ... Jag gjorde en skål med mannagrynsgröt,2 knäckemackor emd ost och tog ett glas mjölk och nu sitter jag här. Tänker sitta här tills 13.00 då jag ska med mamma och stefan till Bauhaus eller ikea? Vet inte vilket. Men jag tänker FAN inte sova nu.. Då kommer jag inte kunna somna inatt heller.


Jag klarade av att dygna då & dessutom jobba en heldag också.
Så att hålla mig vaken en hel dag efter att ha sovit i 3 timmar borde vara en lätt match..
Eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0