35+2

Nu har jag haft bebis i magen i 35 veckor och 2 dagar. Alltså är jag i vecka 36. Det är nästan bara 4 veckor kvar tills BF. Det är helt sjukt vad fort tiden har gått. Imorse när jag vaknade så låg jag och tänkte på att om några veckor kommer jag vakna och vara mamma. Fick upp en bild i huvudet. Jag undrar verkligen hur han kommer att se ut.. Jag börjar bli så nyfiken.. Det är så jävla sjukt att tänka att han är en helt egen liten människa.. :)

Vi har fortfarande inte bestämt oss för något namn, men Elias tycker vi är fint.. Jag gillar Lucas också, fast vi får väl se vad det blir för något när han kommer ut..



Magen är stor,tung och lite jobbig nu, men sista tiden kommer gå så äckligt fort!
Alla har sagt "Åh, tiden kommer gå så otroligt sakta nu, fy vad hemskt du kommer ha det, haha"
men jag känner det som att jag typ missat hela graviditeten, för att det har gått så fort! Det går fortfarande otroligt fort, trots att jag har fått havandeskapspenning och bara sitter hemma dag efter dag, trots ryggproblem och foglossning så springer mina dagar förbi..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0