BB-väskan?

Jag har noll koll, känner mig förvirrad. Vad ska man packa i BB-väskan? Ge mig tips! Detta är vad jag har packat nu, kommentera om det är något som jag missat eller som är överflödigt! :-)

Till bebisen har jag packat;
2 bodys
2 par "byxor"
2 par strumpor
1 mössa
1 tjockare jacka + tillhörande byxor till hemfärd
1 fleecefilt

Till mig och Sambon har jag packat;
Varsitt par mjukisbyxor
Varsin t-shirt/linne
Varsitt par rena strumpor/sockor
2 amningsbehåar
Rena underkläder till båda
Innetofflor till mig

Övrigt som jag packat;
Några blöjor
Några våtservetter
Amningsinlägg
En napp
Tandborste + tandkräm
Schampoo + balsam
Systemkamera,batterier + batteriladdare
Bindor
Den "röda pärmen" som jag fått från mvc, med alla viktiga papper


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0