DÅLIGT AV MIG!

Att inte uppdatera sedan den 17e.
5 dagar.
Jag vet inte riktigt vad jag har gjort, mer än att jag har varit hemma hos mina föräldrar varje dag, bakat tårtor,kakor och hallonpajer. Min låtsaspappa fyller 40 den 30e oktober och vi har lite fuffens för oss för att hitta på vad man kan bjuda på när det kommer så fint folk, har någon någon bra ide?

Han fyller ju faktiskt 40, så det måste vara något speciellt - som inte tar för lång tid att fixa, för det är jag som är bagaren & jag kommer (troligtvis) ha en liten knoddis då :) Men, ge mig tips!

(Denna veckan ska jag bli bättre på att uppdatera igen, trots att jag är trött och sjuk, men nu är det dags att äta frukost!)


Kommentarer
Postat av: Annicamec

Hej gullis. Hoppas du mår bra! Fika snart?

Tips...Ja rostbiff en god sallad och nybakat bröd är alltid perfekt. Inte allt för mycket jobb och jätte gott att äta. Eller en smarrig höst gryta med godsaker i. I bakningen kommmer jag inte ge dig nå tips, då jag är helt ÖVERTYGAD att du klarar det själv. (jag har smakat det du bakat) Mums. Kram på dig. PÖSS

2010-09-23 @ 19:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0