ett tillägg

till förra inlägget är väl att tiden fram tills julen kommer gå så oerhört fort.. nu idag är det 7 september och denna vecka är snart slut känns det som, trots att det bara är i mitten.. imorgon eller på fredag tänkte jag försöka komma ut till Susanne i Haninge och någon utav dagarna i veckan tänker jag försöka tvinga Sandra att träffa mig :-) (Sen är det det ju föräldrakurs som vanligt på det)

Helgerna är alltid smockfullt planerade men jag tänker kanske ta en jourhund till, ett par veckor, en liten parvel.. Men jag måste verkligen tänka igenom det.. Jag kanske orkar nu innan förlossningen - men tänk om den inte får hem förrens längre tid framåt? Orkar jag med en hund till efter förlossning? 2 hundar (en gammelhund och en valp) plus en bebis känns i mitt huvud ganska mycket! Men, eftersom det är en valp kan den ju också få hem ganska snabbt tror jag :-) Men vi får se hur det blir..

Nästa vecka blir det ut till Marianne antingen på måndag eller tisdag och då kommer det bli en eller två dagar som bara springer iväg och då är det redan 13e eller 14e och sedan blir det den 16e som nästa dag kommer springa iväg då det är både föräldrakurs och mvc besök som Simon ska följa med på och vara ledig ifrån jobbet för, så då kommer dagen gå alldeles på tok för fort!

Sen är det ju faktiskt 2 veckor som inte är så värst planerade redan nu(HAHA, jag låter som världens planeringsfreak men, det är skönt att ha saker att göra fram tills det att bebisen ska komma,jag är ju trots allt lite rädd för att tiden ska börja gå sakta!), men den 2 oktober fyller min älskade mamma år och sedan är det ju bara några dagar till beräknad förlossning och han kan ju faktiskt komma närsomhelst..

Efter det kommer tiden springa iväg och som om inte det räckte så fyller faktiskt min låtsaspappa FYRTIO och det kommer vara stor fest, i slutet på oktober.. Sen fyller ju min älskling hela TJUGO år 5 november så..
Tiden fram till min efterlängtade jul kommer gå otroligt fort! :)


Kommentarer
Postat av: Sandra-the dill

Yihoo..kul å läsa en ny blogg, så trist med alla man kollar varenda dag, hahaha. Inte behöver du tvinga mig att seeees juuuu =)

Puss

2010-09-08 @ 21:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0