Fredag!

Jag sov nästan 12 timmar inatt, vilket var otroligt skönt och välbehövligt. Jag har ätit frukost/lunch eller vad man nu ska kalla det och nu tänkte jag hoppa in i duschen och  tvätta håret samt försöka mig på att raka benen. Det är inte alltid det lättaste men jag brukar klara av det, trots att det bara är 14 dagar kvar till BF :)

När jag har duschat och gjort mig iordning så är det dags att välja kläder. Det däremot är nog galet mycket svårare än att raka benen. Jag har inte alls mycket kläder som jag faktiskt får plats i längre. Jag försökte sätta på mig ett par byxor som jag alltid använt förut, men som har legat längst ner i min byrålåda igår..(Det är inte ett par byxor som man sätter på sig på sommaren..) Jag fick inte ens upp dom över låren? Har jag gått upp så mycket eller är det förhoppningsvis vatten? Scary.
Alla "långa" linnen som jag har haft som har gått ner en bra bit över rumpan, täcker knappt magen längre. Det är nog på det sättet som jag märker att jag har blivit större. Jag har trots allt faktiskt gått upp 18kg.

Efter att jag har lyckats klä på mig, om jag kommer så långt innan klockan blir fyra och mitt hjärta kommer hem, så ska vi iväg ut på en promenad och förhoppningsvis gå hem till Simons föräldrar om nu inte Kirsi är sjuk! Då vill jag inte gå dit, när jag precis har börjat må bättre. Hon skrev på facebook förut att hon var magsjuk och det känns inte alls särskilt lockande faktiskt, men man vet ju aldrig ifall hon skämtade..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0