Fullspäckat schema!

Idag ska jag iväg och fika med Farmor Birgit i Stinsen, förhoppningsvis kan jag kika i lite affärer - inte för att jag kan köpa någonting ändå, har inte ens något att köpa, men bara för att det är ett mysigt tidsfördriv!
Efter att jag har varit i Stinsen ska jag förmodligen förbi Disan en snabbis och hälsa på Alicia och sedan ska jag träffa Sandra någongång efter klockan 3 :-)


Jag vill ha alla veckor och dagar fullspäckade fram tills förlossning, så att veckorna går ÄNNU fortare än vad dom gjort innan. Dom här 35 veckorna har sprungit iväg totalt, utan att jag gjort något annat än att jobba och sitta hemma i stort sett.. (Helgerna har vi haft fullt upp som vanligt, men..) Så om jag har fullt upp så lär ju dagarna gå så otroligt fort att man knappt hinner med att vara med :)

Igår var jag en heldag ute hos Marianne och rensade förrådet med grejer som HUH har fått skänkta till oss från privatpersoner och företag. Allting låg huller om buller i det där förrådet och det tog mig och Susanne x antal timmar att rensa ur, sortera och sedan försöka få ihop någon ordning på allting.
2 stora svarta sopsäckar ska skickas till Irland - förhoppningsvis nu i veckan, så då blir det två sopsäckar mindre.
Ska tillbaka ut dit på antingen måndag eller tisdag, då hoppas jag vi kör en dubbel heldag, så att det går att få iordning lite där inne! Förstår inte hur jag orkar, kan ju säga att det kändes otroligt i kroppen igår när jag kom hem, att jag knappt suttit på hela dagen. Alla leder i kroppen värkte, så då var det skönt med ett varmt varmt bad :-)

Hann inte fota eller gosa så mycket med alla hundarna som är där ute men gud vilken söt rottisvalp det är som just nu bor hos Marianne.. snart 9 veckor är den bara och gudomlig! Han kommer bli en så otroligt fin liten pojke! :-)

Nej, nu måste jag göra mig iordning och försöka stoppa något i magen kanske.. Undrar bara vad.. Vi har ingenting alls hemma som kan likna en frukost tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0