Graviditetsnoja

Idag är jag i v. 38+5, alltså är jag på lördag 39 fulla veckor gången och går in i graviditetsvecka 40. Det känns sjukt. Imorgon är det bara en vecka kvar till beräknat förlossnings datum. Jag tror dock att jag går över tiden.
Men för mig gör det ingenting, iallafall inte just idag.
Jag är skiträdd.
Igår låg jag och funderade på förlossningen, förlossningen i sig är ingen fara, jag längtar dit mer än något annat, jag vill känna hur det känns och jag vill definitivt få uppleva att föda fram ett barn.
Mitt barn.
Det är där jag blir rädd.
Hur ska man kunna smälta att det är ens eget barn när dom väl lägger upp bebis i min famn?
Kommer jag kunna ta till mig barnet?



Magen idag.
Magen längtar jag ju absolut inte tills den försvinner.
Inte vattnet i mina ben,armar och resten av kroppen heller.
Jag älskar mina köttbullefingrar över allt annat!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0