Igår

Igår shoppade jag så det hette duga. Dock så brände min mamma mer pengar än vad jag gjorde vilket känns..Sådär.. Iallafall så kan jag säga att vintern gärna får komma nu - jag har varma skor!! Om man tittar tillbaka på förra vintern så vet man att det inte var något jag hade överflöd av då, varenda par skor jag hade gjorde så att mina tår frös fast i varandra, att jag var helt oförberedd på att vintern skulle komma överhuvudtaget gjorde inte saken bättre kanske.

När jag landade på Arlanda så hade jag helt öppna "gladiator"skor,shorts och ett linne på mig så att stiga ut i typ 1,5 meter snö, det var inte riktigt vad jag var beredd på. Iallafall så ska jag inte reda bort nu så när snön kommer så ska jag gå ut och vara kickass cool i mina varma skor ;)

Utöver det fick jag med mig massa annat hem, varav en utav sakerna har jag fått gömma.. :-)
Nu är det dags för att ladda upp för en långpromenad med tusse innan jag ska hem och laga middag, idag blir det tacos.. Jag har inte bakat på evigheter heller, så jag kanske ska försöka mig på att baka en äpple/hallonpaj eller äpple/hallonmuffins? :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0