Jag klarade mig!

Jag klarade att hålla mig vaken hela dagen igår...Fram till natten.. Då hade jag jättesvårt att somna igen, så det slutade med att jag somnade runt 01.00 ungefär.. Vaknade för en timme sen och idag är jag inte ensam hemma.
Simon är sjuk.
Vilket innebär att han kommer sitta hemma,föra massor med liv och jag kommer springa runt som en kärring haha. Kul, för idag har jag huvudvärk.

På söndag ska vi försöka ta oss ut till Susanne i Haninge iallafall och käka lite middag,spela tvspel (grabbarna får sköta spelandet) och så blir det väl säkert någon långpromenad med hundarna i skogen, vilket skulle vara underbart :)
Förhoppninigsvis får vi låna bilen.

Sedan så är det grillkväll hos Simons föräldrar också, men eftersom Simon är sjuk idag så får vi väl se hur det blir med det.

Jag ska äntligen få se Susanne´s pannlampa och har jag tur så plockar vi väl svamp!
Bonde!

Jaja, nu ska jag försöka äta lite frukost och se om det är något bra på tv!
Jag vill flytta, ha mer pengar och att bebis ska plutta ut!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0