Kålsoppedieten!??!

Jag skulle leta upp anledningen och kopiera in här, till varför man äter kålsoppa i värmland (det är därför jag äter kålsoppa) för det är en ganska rolig historia bakom och jag orkar inte skriva den förhand, men när jag sökte så hittade jag detta, haha! Kålsoppedieten!
Detta kanske är något jag ska pröva efter förlossningen, jag skulle vara överlycklig, för jag kan faktiskt leva på kålsoppa! (Dock skulle jag då äta ca 3 frikadeller (kalvfärs) om dagen också, så jag skulle få i mig litelite mer än det dom skriver att man får äta, fast å andra sidan skulle jag knappt äta nåt nötkött eller kyckling.

(Enligt den som skrev det går man ner 5-7 kg??) Jag tror inte ett dugg på det, men jag tänker lätt testa för oavsett om det funkar eller inte så älskar jag kålsoppa haha! :-)

Planen

Dag 1: Kålsoppa och all frukt du vill. OBS! Inga bananer är tillåtna..
Dag 2: Soppa och grönsaker. Undvik majs, torkade bönor och ärter. På kvällen får du äta en bakad potatis med lite smör och du kan fortfarande äta så mycket frukt du vill.
Dag 3: Kålsoppa, frukt (inte bananer) och grönsaker.
Dag 4: Kålsoppa, så mycket skummad mjölk som du vill och upp till 8 bananer.
Dag 5: Kålsoppa, 300-500 g nötkött och upp till 6 st färska tomater. Drick 7 till 8 glas vatten för att rena kroppen från toxiner.
Dag 6: Kålsoppa, nötkött samt grillad kyckling utan skinn. Ät så mycket grönsaker som du vill.
Dag 7: Kålsoppa och brunt ris, så mycket grönsaker som du vill samt så mycket osötad fruktjuice som du vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0