Kvällsmys & Morgonillamående

Igår efter att jag hade lugnat ner mig litegranna (många många telefonsamtal) så kom mamma förbi och hämtade mig simon och Tusse så att jag kunde åka med hem till henne och skriva ut tack"brev"/kort till alla underbara ställen som skänkte allt ifrån hundleksaker till korvbröd till oss när vi skulle ha återträffen.. Efter många timmars knåpande så har jag nu lagt dom i kuvert och satt på frimärken, nu ska jag bara posta dom..

Vi fick skjuts hem och började laga middag (Klockan var typ 8 när vi kom hem!) och igår lagade jag typ som någon pastalasagneröra som var riktigt god och till efterrätt blev det kladdkaka med vaniljglass och vaniljsås..
Det var riktigt mysigt faktiskt och så satte vi på första säsongen av the O.C :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0