Måndag & jag är uttråkad!

Jag vaknade och eftersom jag inte har något att göra, så kunde jag ligga och dra mig i sängen i 1timme och 15minuter. Mysigt va? ;)

Jag har noll koll på vad jag ska göra idag..
Det är så jäklans tråkigt samtidigt som det är skönt, att bara vara hemma.
Jag saknar inte direkt jobbet, men jag saknar att göra någonting på dagarna..
Mina planer för dagen kan nog inte bli mer än spännande!
Frukost,göra mig iordning, ut med Tusse och sedan hem till mamma för att hämta mina köttbullar på burk och sedan hem igen för att baka chokladmuffins och göra hemgjorda köttbullar som ska ätas med hemgjort potatismos,brunsås och lingonsylt.. Så någonstans där imellan ska jag ju faktiskt upp till ica och köpa brunsås,flingor och fil också..Kanske något bröd.. Det borde jag nog ta tag i först av allt.. Typ nu..

Hur kommer det sig att man orkar så otroligt lite när man bara är hemma och gör ingenting?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0