Nostalgi

Jag får riktiga nostalgitrippar till och från. Idag har det suttit i sedan jag var nere på mvc vid 09.30. Jag gick utanför porten och kände den där vanliga höstlukten som slog emot mitt ansikte. Kallt och mysigt. Jag gillar hösten. Det ända jag inte gillar är att tiden går så fort framåt. Man hinner inte med,hinner inte säga hejdå till människorna som man tappar på vägen och, ville man egentligen tappa dom? Vart för tiden mig och varför?

Jag tror att jag har svårt att släppa att jag och alla runtomkring mig faktiskt förändras. Växer upp.
Jag vill vara kvar i samma stadie som jag var samma tid förra året.
Och året innan det.
Och året dessförinnan.

Ibland blir jag riktigt nedstämd av att ingenting är som det varit förut, ibland blir jag riktigt glad av att tänka på att jag färdas framåt.

Just idag saknar jag er, allihopa..Som jag förlorat,tappat och kastat bort längs med vägen,genom åren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0