Onsdag

Igår var det en jäkligt härlig dag och jag hoppas att denna dag blir lika härlig den!
Jag åt frukost för att sedan ta en promenad och möta en gammal vän. Han följde med hem och vi satt och drack lite kaffe och pratade allmänt om livet,gamla minnen och sånt där tjafs! Vid 2 drog han sig hemåt och jag tog tag i lite tvätt,allmän städning och sedan fick jag jordens halsbränna. Mamma kom hit med lite choklad och mjölk och jag hällde i mig 1 liter mjölk på 10 minuter. Halsbrännan la sig lite, men jag känner den lura där idag också.
Till middag lagade jag köttfärssås och spaghetti och resten av kvällen tillbringades i soffan.
Vid 22tiden började jag få "mensvärk" & små förvärkar som faktiskt höll i sig jäkligt många timmar. 01.30 kunde jag äntligen somna, men vaknade igen 05.30 för att sedan somna om vid 6 och vakna 15 minuter senare.
Sedan dess har jag varit vaken!

Har varit nere på mvc och gått på sista föräldrakursen, fick ett "välkomnspaket" till, med bodys,blöjor,babyolja,haklappar,strumpor och massa rabattkuponger, det var väldans roligt :)

Nu ska jag äta köttbullar och potatismos till lunch och vänta på att klockan ska bli "lite efter 12" då jag förhoppningsvis ska träffa mamma och försöka umgås med henne i 4 timmar tills min älskade man kommer hem och spenderar resten av dagen med MIG! :-)
Mihi..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0