Rösta!

Jag vet vad jag ska rösta på nu och jag har aldrig varit så intresserad av politik som jag är nu. Jag har alltid känt att det inte kvittar, men nu när jag faktiskt ska rösta själv så har jag känt att jag inte vill rösta på fel. Oavsett om just min röst kanske inte spelar så stor roll i slutskedet, så gör den det i längden! Allas röster tillsammans blir en så stor del!
Så jag hoppas fan att alla tänker rösta nu och rösta smart!

Jag har kollat på valdebatt på Tv4 nu flera dagar i rad och jag vet exakt vad jag tycker och tänker.
Dock så har mamma lärt mig att man inte ska prata politik med folk, så vad jag tänker rösta på tänker jag inte skrika ut, för att undvika konflikter ;-)

Men, vad tycker ni..
Mona Sahlin eller Fredrik Ragnfeldt? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0