Söndag


Jag har varit ifrån Simon sedan i torsdags, vilket innebär att vi träffades och umgicks senast i onsdags.
Vi behövde nog vara ifrån varandra ett par dagar och nu vill jag INTE vara ifrån honom på jättelänge!

Lördagskväll kom han med bilen utanför min mamma och vi stod utanför och pratade lite allmänt.. Han följde med in en timme innan han sa att han skulle åka (våran hund satt ju i bilen och väntade,lillen) så jag följde med ut och skulle säga hejdå.. Efter att han satt sig i bilen två gånger och gått tillbaka ut så frågade han om jag ville följa med.
Så jag åkte med och vi åkte runt i 2,5 timmar och bara pratade allmänt.. Sådär som man typ gör när man är nykära och lär känna varandra.. Det var mysigt och behövligt.. Sedan tog vi en sväng förbi vallentuna så jag fick träffa min gamla kompis Adam och hans tjej i typ 30 minuter och sedan åkte vi hem och kollade på film (Jag somnade direkt och Simon stängde av datorn 03.00)

Idag har vi bara tagit det lugnt, legat i soffan och pussats och kramats och ätit jäkligt god mat! :-) Känns bra!

Efter en mysig hemmadag så har ju min hjärna smått börjat att fungera och tänka lite på sådanadära saker som.. att.. jag och Simon verkligen borde passa på att njuta av varandra dom här helgerna som är kvar.. Vi beräknas ju få en bebis om TRE VECKOR.. Så borde man inte passa på att göra saker dom här sista helgerna som ensamt par? Om ca 3 veckor kommer vi ju "aldrig" mer vara "ensamna" ? :) Hela denna vecka tänker jag klura ut något mysigt att göra för oss två nästa helg.. :) ♥

Men guuud så jag längtar tills "lilleman" vill pluppa ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0