Söndagsgodis

Jag sitter och trycker i mig lösviktsgodis medans min underbara man dammsuger lägenheten. Så fort han är klar så ska jag ta med honom ut på promenad med hunden, det är ju supermysigt väder ute!

Om ca en timme så kommer mamma och stefan och hämtar oss då det är släktmiddagsmys hemma hos "platsfarmor" idag. Det var riktigt längesen, det känns som att det är på tok för längesen nu och jag tycker att det ska bli jättemysigt! Det är alltid bra stämning, god mat och alltid alltid alltid någon smarrig efterrätt. Fast denna gång kanske man ska kalla detta för släktlunch? :)

Igår så var vi iväg för att köpa en tv, vilket inte gick vägen på grund av massa struntsaker, så vi får hålla ut ett litet tag till, tills vi får våran efterlängtade tv. Efter att vi hade sprungit omkring i barkarby och letat tv så åkte vi och storhandlade på Ica maxi & sedan blev det en sväng till Kista C med mamma & stefan för att käka lite god mat och handla lite. (jag hittade en helt underbar kofta...På Gina Tricot.. Helt sjukt, jag har inte hittat något i den butiken på år och dar, men denna är jättemysig!) Det var en helt underbar lördag.



Idag är det 12 dagar kvar till beräknad förlossning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0