Vilken vecka är jag i nu? :S

Jag blir helt snurrig. Jag borde vara i v. 36+2 , alltså I vecka TRETTIOSJU..
Jag tycker att sånt där är svårt, vad säger man, är man i vecka 36 eller i vecka 37? :P
Enligt barnmorskan vi hade när vi var på UL så går jag in i ny vecka på Lördagar..
Så då borde det stämma med 36+2 :)

Tiden har bara sprungit iväg, under hela graviditeten, jag har knappt hunnit med att känna hur det känns att vara gravid. Hur kan tiden gå så fort?
Jag har bara fått höra hur otroligt sakta tiden går, hur tråkigt det är sista tiden, att allting är jobbigt och tungt och svettigt. Visst är det skillnad på 20kg mer på kroppen, men det är ingenting som jag lider av. Det är jobbigt att gå lika snabbt som förut, men så fort jag fått upp tempot så fungerar det som normalt..(Möjligtvis inte i uppförsbackar, haha)
Jag äter inte så överdrivet mycket mer mat som alla säger att man ska göra också, utan jag äter väl kanske ett litet mål mat extra om dagen, mot vad jag gjorde innan!
"vänta du Danne tills det bara är 2 månader kvar, då kommer du tycka att tiden går så otroligt jävla sakta.."
Den meningen har jag fått höra så otaligt många gånger.
Nu är det bara 3 veckor kvar och tiden springer iväg fortare än någonsin, jag vet inte ens vart alla dagar tar vägen.
Visst längtar jag och vill verkligen att han ska pluppa ut, jag längtar efter att få känna hur en riktig värk känns - men jag tycker fortfarande att tiden bara rinner iväg som sand mellan fingrarna.
Jag hinner inte med & jag tycker verkligen inte att dagarna går sakta!


Här är jag i vecka 15 och det syns inte ett jota
 (jag måste erkänna att jag faktiskt saknar min gamla kropp, men så fort bebis kommer ut så har jag hört att det gått fort neråt & så peppad som jag är på att få börja springa igen, så tror jag inte att det kommer vara något problem..)

SKUMT ATT KROPPEN KAN FÖRÄNDRAS SÅ RADIKALT PÅ BARA ETT FÅTAL VECKOR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0